Vi har også plads til dit barn

På Hornslet Skole har vi også plads til dit barn – og det gælder uanset, om det er jeres første møde med folkeskolen, eller om der er tale om et skoleskift.

“Som forælder møder du en skole, hvor dialog er udgangspunktet for et godt og tillidsfuldt samarbejde. Vi holder dig opdateret på, hvad der sker på skolen med dit barn. Og på samme tid håber vi, at du vil engagere dig i os og vores skole.”

Mikael Bugge Andreasen

Skoleleder

Tilflytter

Velkommen til byen. Overvejer du, om Hornslet Skole er det rette sted for dit barn? Kontakt gerne skolen for en uforpligtende snak. Vi står til enhver tid klar til at vise rundt og fortælle om vores hverdag på skolen.

Kontakt os på telefon 87 53 57 00

Du kan kontakte os:
Mandag til torsdag 08.00 – 15.00
Fredag 08.00 – 14.30

Galleri

Ny skole

Vores nye udskolingsafdeling står klar i 2025, hvor vi får mere plads til vores elever.

Ferieplan

Her på siden kan du se folkeskolernes ferieplaner i Syddjurs Kommune.

Skolebus

Find køreplaner for de busser, der kører til Hornslet Skole.

Lokalebooking

Hornslet Skole er åben for alle. Du kan blandt andet booke vores musiklokale, gymnastiksal og svømmehal.

Prøver

Her kan du læse alt, du skal vide om vores skriftlige og mundtlige prøver.