Plads til at samarbejde

Vi vil gerne ud af klasselokalerne. Samarbejde med institutioner og virksomheder er derfor en naturlig del af skolens pædagogiske profil. Vi ser, at eleverne motiveres og udvikler sig, når de kommer i kontakt med samfundet – lokalt, nationalt og globalt.

Virksomhedsbesøg giver eleverne et indblik i de muligheder, der findes efter folkeskolen. Vi lærer ligeledes nyt, når vi får besøg af en murer, der kaster vores elever ud i at konstruere en væg. Eller når vi øver sprogkundskaber og fransk kultur på Det Franske Hjørne i Skødstrup.

Kontakt os, hvis vi er et match

Vi vil gerne samarbejde med mange forskellige organisationer og virksomheder. Vi tror på, at både skole og virksomhed får gavn af samarbejdet. Kontakt os gerne for at drøfte mulighederne for at lave fælles projekter.

Tlf: 87 53 57 00
Mail: hornslet.skole@syddjurs.dk